Nieczynna kasa oraz BOK
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 29.03.2021 r. kasa oraz Biuro Obsługi Klienta w siedzibie TBS będą nieczynne do odwołania.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, iż wpłat można dokonywać bezpośrednio w banku lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, okazując uzupełnioną książeczkę opłat. Opłaty za lokale można również wnosić przelewem bankowym na niżej podane rachunki. W tytule przelewu przelewu należy podać: imię i nazwisko, adres lokalu oraz ID lokalu (6 cyfrowy numer, który można znaleźć na książeczce lub innych dokumentach z TBS-u), którego wpłata dotyczy:
ES Bank 13 8980 0009 2018 0055 4907 0001
lub
PKO Bank Polski 30 1020 3916 0000 0602 0021 9980
W sprawach pilnych z biurem obsługi klienta można się skontaktować pod numerem (44) 732-37-70 w. 40
Informujemy, iż wpłat można dokonywać bezpośrednio w banku lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, okazując uzupełnioną książeczkę opłat. Opłaty za lokale można również wnosić przelewem bankowym na niżej podane rachunki. W tytule przelewu przelewu należy podać: imię i nazwisko, adres lokalu oraz ID lokalu (6 cyfrowy numer, który można znaleźć na książeczce lub innych dokumentach z TBS-u), którego wpłata dotyczy:
ES Bank 13 8980 0009 2018 0055 4907 0001
lub
PKO Bank Polski 30 1020 3916 0000 0602 0021 9980
W sprawach pilnych z biurem obsługi klienta można się skontaktować pod numerem (44) 732-37-70 w. 40